lørdag 25. januar 2014

Natronlappar

Er på tur til "by'n"(Bergen) i helga. Deileg å kome seg ut av "stovedøra" av og til. Eg kjem her med eit tips til kaffikosen.


NATRONLAPPAR
ca 40 lappar

1 liter surmjølk
ca 1,2 liter kveitemjøl
1 egg
1 kopp sukker
1 ts natron
3 ts hjortesalt

Bland surmjølk, egg, sukker, natron og hjortesalt lett saman. Ha i kveitemjølet. Bland godt til ei klumpfri røre. Set steikehella på og få ho varm nok. Eg tar ei skål med mjøl og strør litt på hella, so tar eg ei lita ause med deig og har på hella. Strø litt mjøl på deiga og klapp forsiktig utover til passeleg storleik. Når deiga i lappane begynner å boble godt er dei klar til å bli snudd.
Slik gjer eg det, det er visst nok ikkje den riktige måten. Ein skal visst ha ei skål med mjøl, ha litt deig oppi skåla og forme deiga til ein fin lappe. Eg synest det høyrest so grisete ut og har funne min måte å gjere det på. Dessutan so likar eg å ha litt laus deig. Kor tjukk deiga skal vere lyt ein prøve seg litt fram med.

Her er det du treng for å lage gode natronlappar.

Resultatet vert kjempegode natronlappar og dei er nydelege med litt smør på, sukker eller brunost. Sylte er ulovlig på desse. :o))


Dei er gode dagen etterpå også, og kan fint frysast. Kos dykk! :))


2 kommentarer:

  1. Umm, ser deilig ut, lenge siden jeg har laget slike, ha en fin kveld hos dere!

    SvarSlett
  2. Ja, so vart no eg sulten...... ツ
    Kjempegode, kan skrives under på!
    Men reknar ikkje med du har styrt med natronkaker på tur??? ツ ツ
    Snakkast i morgon!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...