søndag 20. februar 2011

KJOLE OG BURSDAGSKORT

Har laga ein kjole som eg har lova ei veninne for altfor lenge sidan. Endelig sette eg meg ned og sydde den. Har overlevert han og håpar ho blir fornøgd med den, ho sa no so iallfall. Elles har eg laga eit par bursdagskort til ei svigerinne og sonen hennar som feira bursdag i dag. Held på med eit bursdagskort til, men det må eg vente med å legge ut til eg har overlevert det. Her er det vinterferie denne veka, skal jobbe i morgon og tysdag, resten av veka er fri, skal bli deilig med nokre fridagar:)

Her er kjolen sydd i lilla chenille og med applikerte hjerter, litt smårutete stoff nede og på ermane og litt blonder høyrer med og ....



ei lita krone bak.

Her er kortet eg laga til svigerinna mi i vintagestil og med sommarfuglar på. Synest sommarfuglane er so fine og har fått litt dilla på dei etter at dei kom i hus.


Til tanteungen, ein stor liten kar som vart sju i dag, pynta eg ein valnøttboks.
Fylte den med twist og pengar.



9 kommentarer:

  1. Så flott denne kjolen var.
    Heldig er henne som for denne.
    Du er virkelig flink med slik sying...
    Samt kortene du har laget helt nyderlig:)
    Ha en fin kveld:)

    Klem
    Lill Anita:)

    SvarSlett
  2. Så fint alt sammen var!
    Kjolen har eg jo sett irl, kjempefin!
    Skal si du har kost deg med kort òg!!! Dei var skikkelig flotte! Herlige sommerfugler ja... Skjønner godt du har lagt din elsk på de...Koselig vintagekort. Og tøft laga til med den boksen! Skikkelig gutte-tøff!
    Du får holde ut et par dager til på jobb ja, så må du ha riktig god vinterferie! Snakkes!
    Klem ;)

    SvarSlett
  3. Så mye flott du lager! :)

    SvarSlett
  4. Heisann Mariann, helledussen så kreativ du er. Kjempeflott kjole, pledd og kort i alle varianter :) Herlige bilder fra snøkledde hytta, helt utrolig. Mye mindre snø her ute på kysten, he-he!

    Kos deg - kanskje vi sees på treff nå til våren!

    Eli Kristin

    SvarSlett
  5. Hei hei Mariann! :)

    Ville bare si at det ligge en award og venter på deg i bloggen min!

    Du er virkelig en inspirasjon!! :)

    Elisabeth.

    SvarSlett
  6. Hei Mariann,
    Du er kreativiteten selv. Jeg slutter ikke å bli imponert over deg; kjolene dine er herlige, kortene er som alltid råflotte og du lager fantastiske alterations.
    Jeg synes det er herlig å surfe gjennom bloggen din for ideer og inspirasjon, og har derfor lagt igjen en hilsen til deg på bloggen min. Kom innom når du har tid.
    http://celiashobby.blogspot.com/2011/04/very-special-award.html
    Klem Cecilia

    SvarSlett
  7. Hei!
    Venter på noe nytt nå! *fnis*
    Takker for inspirasjon både her og ellers, ønsker deg og dine en riktig god påske!
    Det ligger en liten inspirasjons-award til deg i bloggen min!
    Klem ;)

    SvarSlett
  8. Så fantastisk nydelig kjole♥. Vintagekortet er jo bare en drøm å se på. Lekkert♥. Og boksen du har pyntet var superfin♥. Har pyntet en slik boks selv og det var litt moro☺.
    Har lagt meg som følger hos deg da jeg bare må se videre hva du lager.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  9. Hei Mariann. Savner innlegg på bloggen din :-) Du er så krativ og flink. Håper du får tid til å legge ut noe snart - noe fint du lager til jul?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...