søndag 15. mars 2009

Halloen!

Det har vore ei travel veke med lite tid til kortlaging og blogging. Var i bursdag i går til eit av mine fadderbarn. Ho heiter Lise og vart 12 år. Måtte prøve meg på teknikken til SasSa i StampARTic sin blogg om å lage bakgrunnar sjøl, det var veldig moro. Ser at hjerta i blank embossing ikkje syner noko godt på bilde! Elles so synest eg at Whiff of Joy stempelet eg vann på "korttreffet" forrige laurdag skulle passe godt til ei jente i den alderen. Her er iallefall resultatet.





9 kommentarer:

  1. Kortet blei heilt nydelig!!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ så nydeligt!!!Helige farge og bakgrunnen vart berre lekker!!!!
    <3<3<3<3
    Eit nyedelig kort som kjem garantert til å falle i smak!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  3. Wow, så herlig kort Mariann! Kjempeflotte stempler og pynt & stæsj i herlige farger. Tipper det var ei som ble glad for et så personlig kort til dagen sin! ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort du har laget Mariann!!
    Bakgrunnen ble kjempefin synes jeg. Nydelige farger og det stempelet passer jo helt perfekt til en 12-åring:-)
    Ha en fin søndag.

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  5. Flott kort i kjente farger :o) Fikk øynene opp for brunt selv på treffet.
    Har invitert skateren du ønsket trykk av på helgebesøk til Florø. Så da kan det bli en råd med trykk, vet du :o) Eg har det ikke selv, ser du. Men det ordner seg med snille medsøstre, som det finnes mange av i denne hobbyen :o)
    Ha en flott uke, Mariann!

    SvarSlett
  6. what a beautiful card Mariann,l love the image and colours.

    zo mooi....
    hugs Riet.x

    SvarSlett
  7. Bakgrunnen såg kjempefin ut! Tenkte eg skulle prøve dette sjølv, men har ikkje komt lenger enn til tanken enda... Motivet var kjempefint fargelagt, likte spes håret :)
    Vart nok en fornøgd 12 åring :)

    Klem,
    Lise

    SvarSlett
  8. Veldig fint!
    Tenker du har kost deg med det prosjektet, ja!
    Og det ble jo supert, gleder meg til å se det IRL!
    Klem =)

    SvarSlett
  9. Du lager utrolig flotte kort! Dette var nydelig:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...