fredag 3. februar 2012

mot helg

Ja då er det fredag kveld igjen, vekene fyk avgarde. Må nok på jobb i morgon før eg kan ta helg.
Her er litt bilete frå veka og resultatet av sneak peak bilete frå forrige helg.

Hadde bursdagsfeiring i lag med eldste guten vår forrige helg, men det vart no litt feiring i går på dagen min også. Litt damekveld, koselig å få besøk og sitte rundt bordet og kose seg og prate. Fyrst litt varm mat og so litt dessert.



Fekk flotte gåver forrige helg og i går fekk eg ein nydeleg topp og bolerojakke i cream...og ein koselig presang frå Anita, vart kjempeglad for alt :o)


Her kjem nokre bilete frå prosjekte vi starta på forrige søndag. Ikkje so veldig avansert, men kjekt å snikkere etter gamalt. Har vore lite av den slags etter av vi bygde hytta  vår.


Prosjektet var altså ei hylle eg ville ha i stova. Lagde den med store mellomrom på hyllene slik at eg kan ha levande lys i den. Synst den vart bra eg og fin effekt frå hønsenettingen bak når det brenn lys i den.




Ynskjer alle ei flott helg!

MARIANN

6 kommentarer:

  1. Hei Mariann:-)
    Savnet blogginnleggene dine i fjor og derfor var det utrolig kjekt å se at du er i gang igjen:-))
    Har jo blogga flere flotte innlegg hittil i år du. Så flotte bilder du har lagt ut!! Misunner deg den flotte hylla dere har laget!! Rålekker ble den. Åhhh...den badestampen med dampende varmt vann såg så koselig ut:-)) Men da jeg så bildet av fruen klar til snøbad...brrrrr.. jeeessesss så MEKTIG imponert jeg ble;-)) Gratulerer med sølvbryllupet. Så koselig! Og gratulerer med vel overstått bursdag Mariann:-)) Lekker gave fra Anita ja. Har kost meg lenge her i bloggen din nå. Håper du fortsetter å blogge.
    Nydelig header også!!
    Ønsker deg en riktig god helg Mariann!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  2. Heisann Mariann!!

    Vel overstått dag, ser ut som dere koste dere masse!!!

    Sier som Astrid. at jeg har kost meg masse med å lese bloggen din fra topp til bunn. Lykke å komme over så mange flotte uleste innlegg fra deg. Så takk for alt du har delt. Er ikke så aktiv hverken på blogg eller bloggbesøk lenger, men skal prøve å bedre meg på det. Kjekt at du var innom hos meg.

    Heidi på Heidi bo er kusina til min mann, så det var kjekt å lese at du hadde vært der og handlet. Ho er så flink til så masse, ei herlig dame.

    Ønsker deg og dine ei strålande helg! Her er det MGP for alle penga, kjekt når det skjer noe.

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. Hei!
    Alltid kjekt å vere i burssdagselskap (eller vanlig besøk) hos deg, blir jo alltid varta opp med den nydeligaste mat!!! Var ein koselig kveld ja :)
    Hyllen din blei kjempefin, de er jammen ikkje verst!!!!!!
    Håper du får kost deg med symaskinen, gleder meg til å sjå resultatet ;)))
    Ha ein fin helg!
    Klem ;)

    SvarSlett
  4. Hei Mariann.

    Siden innlegget på Norge Rundt har jeg fulgt bloggen din og fått masse inspirasjon. Veldig kjekt at du nå blogger igjen, og det er et veldig hyggelig innslag i hverdagen.

    Vi er midt inni bursdager for hele familien, så den kaken skal jeg jammen prøve.

    Hyllen var rålekk :-) Hønsenettingen var stilig - og lurt å ta så stor avstand slik at du kan tenne lys.

    Takk for at du deler med oss.

    Her i Bergen har vi ikke mange kortbutikker igjen, både Papirgleder og Hobbykroken er vekke, men det er kommet en ny butikk Interiørgleder på Bønes. Den er ikke så kjempestor i volum, men har masse magnolia, og hun tar inn alt nytt på kortfronten, se nettsiden og bloggen hennes http://interiorgleder-no.blogspot.com og interiorgleder.no
    Hun har også stort utvalg i interiør. Hvis du eller Anita er i Bergen er det verdt et besøk :-)

    Ha en fin dag og god helg :-)

    Marianne

    SvarSlett
  5. Tusen takk for alle fine ord, kjekt at du likar sida mi. Takk for tipset om ny butikk i Bergen. Har vore mange gonger på Papirgleder og no sist eg var inne var eg på Hobbykroken og tenkte, yes då er der no ein eg kan gå på. So skulle eg inn på sida deira og då såg eg at den skulle leggast ned. Irriterande tenkte eg, no når eg kjem til å reise oftare til byn. (Eldste guten vår går på universitetet.)
    Då skal eg besøke Interiørgleder neste gong eg skal inn. Skal legge ut oppskrifta på Sjokolademoussekaka, so kan du bruke den viss du er interessert.
    Ha ein fin dag og helg du og!
    Mariann

    SvarSlett
  6. Bøyer meg i støvet! Du er så flink, multikunstner til fingerspissene! Flott hylle og så mye lekkert du har tryllet frem, både med mat og plagg! Skjønner ikke at du rekker over alt, Mariann :D Flinke du!

    Har straks en kar som blir 5 år, så den sjokolademoussekaka må prøves ut på familien, he-he. Ser utrolig god ut, hehe! :)

    Ha en herlig tirsdag!
    Klem, Eli kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...