søndag 1. februar 2009

Sukkersøtt utfordring # 26, Ett trykk

Heisann, var ferdig med utfordringa kl halv tre i natt, men har ikkje fått tid til å legge ut bidraget før no. Har baka og hatt huset fullt i ettermiddag. Har feira min bursdag (som er i morgon), og vår eldste son som var 17 den 16.januar. Han var vekke på dagen sin og då slo vi dei like godt i saman. Utfordringa er difor laga som kortpose til han.
Har brukt papir frå Maja design(nydelig papir). Diverse tekststempel frå Kreativ Hobby. Diverse quikcuts. Litt blings er vel lov å bruke sjølv om det er til ein ung mann. Ekstrautfordringa med gåvekort har eg laga til på baksida. Dei fire små rullane på baksida er gåvekort. Hadde ei gamal bok eg reiv sider ut av og festa på små ark som då er gåvekort.







9 kommentarer:

  1. Fin den ble!
    Håper dåkke har hatt en fin bursdagsfeiring, så snakkes vi i morgen!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  2. Stilig kort med kreative ide ang gavekort!

    SvarSlett
  3. Wow, for et megaflott kort! Dette likte jeg godt :O)

    SvarSlett
  4. Stilig kort! Og fiksifikse gavekort :) De likte jeg!

    SvarSlett
  5. Kjempe Stilig !! Og kult med dei gåvekorta Tante.

    SvarSlett
  6. Kult at du har laga deg blogg Maria! Eg fekk ikkje legge kommentar på bloggen din sidan du ikkje har lagt ut innlegg. Eg kan hjelpe deg med å legge ut noko dersom du vil det.

    Helsing Tante

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...