tirsdag 14. februar 2012

Kosekveld, les bakekveld :)

 Frysaren var ganske tom for rundstykker so då tenkte eg at baking var tingen i kveld. Ute har det vore sur vind, regn, sludd eller snø alt etter som...... akkurat passe dårlig vêr til å vere inne med god samvittigheit og kose seg med litt baking og strikking........... Sette to deiger når eg fyrst var i gong, ei kveitedeig og ei grov deig. Kjekt å finne i frysaren ;)


Måtte berre leike meg litt ti-hi....

Her er strikkeprosjektet mitt, vart visst eit rotet bilete, men eg gadd ikkje ta nytt for no vil eg strikke litt, skal ta eit betre bilete når eg er ferdig. Gjett kva det skal bli.....


Ha ein herlig kveld!!

Mariann

2 kommentarer:

  1. Ååååå så deilig det såg ut med bakst!!!!! No fekk eg lyst å bake litt òg.... Får sjå ka morgendagen bringer..... ;)
    Anorakken ser ut for å bli kjempefin! :)

    -Blei forresten klipping på meg i kveld!! Godt fornøyd blei eg òg! ;))))
    Snakkast!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  2. Ååå sier som Anita, fikk lyst på bakst og baking nå... Det så bare utrolig godt ut. Noe god oppskrift å dele her også? Skal på hyttetur til Jølster i helga, skulle kanskje tryllet frem noe sånt :)

    Lekkert strikk, tenkte på genser men skjønner at det blir anorakk ja. Herlige farger og flott tråd. Spent på resultatet!

    Ha en super torsdag Mariann, nyt hjemmebaksten.. guriland, jeg ble sulten, haha! ;P

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...