fredag 4. desember 2009

Herlig....


yes, endelig ferdig med rundtvask av kjøkkenet mitt. Pleier alltid vaske rund kjøkkenet vårt og eit par boder ved juletider. Eg kvir meg alltid, men det er godt å få det gjort. Vaska bodene ein kveld tidlegare i veka og i dag hadde eg fri frå jobb og vaska kjøkkenet. Vi begynte med overskåpa i går kveld og tok resten i dag. Har vaska frå halvni i dag tidleg til halvsju i kveld. Det tek si tid endå eg hadde god hjelp av Johan i fleire timar. Heeeeeerlig å vere ferdig!

Her er den andre adventskalendaren eg laga, den er tileigna til dei tre mennene i mitt liv! Det vil sei eg laga denne fyrst og den lilla etterpå. Gjorde litt små forbetringar på den lilla og vart meir fornøgd med den, men mottakarane er ikkje so kresne so det går heilt greitt.



8 kommentarer:

  1. Er det mulig å ikke få med seg så mye??? Nå har jeg kost meg i bloggen din, fra topp til pølselaging. Så mye kjekt å lese, og så mye fint å se!!
    Flotte adventskalemdere du har laget, så likte jeg så godt bordkortene dine på hytta. Stilrene.

    Ha en fin helg, og gratulerer med vel overstått nedvask :)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Ååå alltid herlig å være ferdig med rundvasken til jul, tiltak å komme i gang, men det må liksom til også skal det bli jul!

    Nyyyyydelige julekalendere!så lekkert gjennomført og herlige detaljer!
    Rekner med at dette falt i smak hos mennene i ditt liv!

    Ha ei flott adventshelg!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  3. So flotte kalendarar du har laga. Alltid så lekkert gjennomført som Jorunn seier:)

    Ha ei kjempefin helg

    Klem
    Ann Kristin

    SvarSlett
  4. Herlig å være ferdig med den biten der ja!!!
    Så flink du er! Her er det ikkje blitt så mye vasking ennå...Arne er så vidt i gang, men det blir litt over tid..
    Idag har vi baket pepperkaker, så ungene er stor fornøyd med det, får se om vi klarer noe i mrg også!
    Kalenderen var kjempefin!!!!! =)
    Venter no endå på de stemplene....hadde håp om at de skulle komme i dag, men nei...
    Fikk Motivet stemplene i går, fine de!
    Ha en fortsatt fin helg og fridag på mandag, så snakkes vi!
    Klem ;)

    SvarSlett
  5. Må være deilig å være ferdig med kjøkkenvasken!! Nydelig kjøkken dere har:-)
    Adventskalenderen var like nydelig som den lilla.....ja om ikke enda mer faktisk:-))
    Helt nydelig var den.
    Ha en fin søndagskveld.

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  6. Det er alltid deiligt å vere ferdig med nedvask, ja vask generelt... :) Kjempeflink har du vert!
    kalendaren var kjempefin, nydelig pynta. rekne med den falt i smak hos guttaboys ;)
    Den lilla kalendaren var utruleg behagelig i fargevalget, fine var de begge to!

    Ha ei fin veke!!

    klem, Lise

    SvarSlett
  7. Hei Mariann:-)

    Håper du har hatt en fin julefeiring så langt.
    Fortsatt god jul til deg:-)

    Juleklem,
    Astrid

    SvarSlett
  8. Åhhh så nydelig julekalender!
    Lekkert med hvitt og rødt!
    Ønsker deg ett riktig godt og kreativt nytt år!
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...