torsdag 12. januar 2012

SNART HELG! :)


Strikka meg ein gensar i vår etter ei av bøkene til Tine Solheim, hugsar ikkje kva det var for ei(har lånt dei vekk). Strikka den i Dalegarn alpakka, ingen billig fornøyelse, men gensaren er deilig, varm og god.



Har strikka to par med desse sokkane (garnstudio mønster). Kjekke å strikke og fine synst eg. Skal begynde på eit par til i kveld har eg tenkt.


Tilslutt tar eg med bilete av eit par vottar eg måtte prøve meg på. Dei vart ganske fine når dei var ferdig, men synest ikkje dei var so spennande å strikke. Fann oppskrifta her.


Ha ein fin kveld!
Mariann



1 kommentar:

  1. Nydelige ting alt sammen! Har jo sett dei IRL, untatt vottene og dei blei jo kjempefine!! Ikkje at eg trudde noko anna! ;))))
    Du får kose deg med helg ja, men først nokre timar i lag med meg på jobb i morgen :) Snakkast då! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...