søndag 30. januar 2011

Anonyme scrappere utfordring #14/Sketchy Colors # 56.

Var invitert på besøk i går kveld og hadde det riktig so triveleg. Eg pynta og tok med ei flaske vin. Utfordringa til Anonyme scrappere var vintage med blomster og blonder. Veit ikkje om mitt blir godkjent då eg har brukt papirblonder, men eg prøver. Prøver meg på utfordringa til Sketcy Colors også. Vekas nye utfordring hjå dei er noko i fargane blått, brunt og kvitt. Og det er i alle fall dette prosjektet. Kosa meg veldig med dette prosjektet. Fyrste lagde eg vintaggen og so pynta eg flaska og lagde små lommar og putta oppi litt god sjokolade.





8 kommentarer:

  1. Nydelig-nydelig-nydelig!!!!!!!!
    Utrolig fin! Den har du nok kost deg med ja, og du har all grunn til å være fornøyd! Det var nok mottaker også:)
    Det stempelet er bare så herlig, eg har malt ho også :) tusen takk for lånet!
    -Og nytt utseende på bloggen siden i sted også, fint no òg! :)

    SvarSlett
  2. Så fint det var. For ei lekker og fin gave.

    SvarSlett
  3. Wow, så lekkert! Du er jammen flink! :)

    SvarSlett
  4. I love your creations! So beautifull!
    and I follow your log now!
    Best regards from Spain,
    Maria

    SvarSlett
  5. For en nydelig dekorert flaske!
    Det nye Tildamotivet er fantastisk flott, du har farget helt nydelig. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  6. Ojojoj, sååå lekkert! Og så kreativt med sjokoladelommer:)
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett
  7. Måtte bare innom og ønske vel overstått bursdag!! Håper du hadde en fin dag i går :)
    Nydelig flasketag over her, beundrer malingen din!! Den er helt rå, tror kanskje jeg har sagt det før??... Hehe
    Ha en fin og kreativ helg, med nye stempler fra Anita :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Åååå....så flott!
    Du har malt Tilda helt nydelig og flasketagen var nydelig pyntet også !!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...