søndag 22. januar 2012

Litt glimt frå helga.

Har hatt jobbehelg både eg mannen i huset. Han har vore mykje vekke, men eg har no fått gjort litt diverse, alt frå trim til litt vasking, bursdagsbesøk og sjølvsagt kos i sofaen. Her kjem nokre bilete eg har knipsa i helga....




.....og so lys sjølvsagt, levande lys i massevis, det er ikkje mange kveldar i løpet av veka at det ikkje brenn ein 30-40 telys hjå oss. Lykta nedanfor er kjempeskjønn, den fekk eg til jul av min gode venn og kollega Anita. Den er so flott laga og eg kosar meg med den kvar kveld.



Lørdagskvelden hadde yngste mann i huset besøk av ein kompis og pizza stod øverst på ynskjelista ;)


På fredag rakk eg å kjøpe meg eit lite bord eg har hatt lyst på, har sett det i eit interiørblad og tenkte at eit slik skulle eg hatt att med sofaen slik at eg kan sette frå meg eit glas og litt diverse på. Og jammen oppdaga eg det hjå HEIDI BO her i Førde. Laurdag etter jobb rakk eg innom blomsterbutikken på veg heim, hadde lyst på litt nye blomster. So då fekk eg med meg denne nydelige primulaen og ei elefantfot plante.




Samtidig som eg kjøpte det vesle bordet, slo eg til og kjøpte meg ei hylle til vaskerommet som eg sett på sidan i haust, tenkte at den ville passe perfekt til å sette vaskepulverboksane mine på. Og den vart eg kjempefornøgd med :)


Ha ein fin søndagskveld!!



3 kommentarer:

  1. Jammen har du fått bra mye ut av helgen, selv med jobbing!
    Stilig det bordet ditt!! Og kjempefin hylle, den var utrolig flott, kjekt å få det fint på vaskerommet òg! Kjekt du likte lampen:)
    Her er vi fortsatt uten internett (bare et tregt mobilt...) Så det blir ikkje innlegg på meg enda....Men eg og Karoline har fått malt _litt_...Neste gang får du hive deg med!:))
    Snakkes! ;)

    SvarSlett
  2. Bøyer meg i støvet, Marianne! Du er litt av et oppkomme av kreativitet og skaperglede. Fy søren så mye flott du tryller frem. Heldige de som får gaver av deg, flinke du! :)

    Altfor lenge siden jeg var innom deg, har vært dårlig med bloggrunde på meg den siste måneden og kanskje litt lenger enn det også. Du lager så mye fint, blir inspirert og får bare mer å sette på listen over alt jeg har lyst å prøve meg på.

    Viktig å kunne nyte nuet og slappe av i en hektisk hverdag. Små gleder betyr mye. Flotte småmøbler du har fått i hus, koselig! Og den lykta fra Anita var lekker. Kos deg - og ha ei flott uke videre, Mariann!

    Stor klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du blogger igjen. Likte veldig godt hyllen - er den ikke litt for fin for vaskerommet? Ha en fin helg :-) Gleder meg til neste blogginnlegg fra deg :-)

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...