søndag 8. januar 2012

NYTT KAMERA :)

Yes, då har eg kjøpt meg nytt speilreflekskamera. Har hatt lyst på det lenge og no har eg kjøpt kjøpt meg eit Canon 600D med ei linse frå 18-135 mm.(Kunne ikkje vente heilt til burdagen min i februar!) Tenkjer det skal halde lenge til mitt bruk. So no har vi to gode kamera i hus. Kjøpte eit kamera i fjor vår, ville ha eit lite kamera som kunne puttast i lomma og som vog lite til turbruk og feriar. Skulle samtidig vere eit godt kamera. Valget falt då på eit Panasonic Lumix kamera med god zoom, gps og masse mogelegheiter for instillingar og bra film mogelegheiter.

Her er Lumix kameraet og nokre bilete frå i fjor sommar. Tar gode bilete og er lett og lite å ha med seg i sekken.







Her er nye kameraet, då er det berre å lære seg å bruke da.


Her er eit par stemningbilete frå Førde i dag, tatt med nye kameraet.

Førdenipa stikk opp av skodda og badar i sol.
Toppen av Viefjellet fekk også litt sol på seg.

Kjem tilbake ein kveld seinare med bilde av nokre strikke- og syprosjekt.
Ha ein fin søndagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...