tirsdag 21. januar 2014

Tysdagsmiddag


Halloen :)) I dag stod da heimelaga fiskekaker på menyen. Det er kjapt å lage og mykje betre enn dei kjøpte. Medan potetene kokar har eg god tid til å lage fiskekakene. Det blir ein 10-11 fiskekaker og rikeleg til 4 personar, viss du ikkje et mange rett frå steikepanna då :)) dei er kjempegode :))
 Fiskekaker
ca 4 personar

500-550 gr torskefilet
2 ts salt
2,0 dl kremfløyte
1-2 egg
2,5 ss potetmjøl
2 ss fersk el tørka grasløk
litt nykverna pepar
1 finhakka sjalottløk
Køyr fisk og salt i foodprocessoren til det har blanda seg. Tilset egg, potetmjøl, sjalottløk og krydder og spe med fløyta.
 Då er røra klar til steiking. Eg plar ha ein kopp med vatn til å fukte skeia og handa. Lag litt flate kaker og steik på panna til dei er gjennomsteikte.

Server med kokte poteter, litt raspa eller lettkokte gulrøter og gjerne ein god kvit saus.
 Det var dagens middag og kan anbefalast!

I kveld har eg forberedt morgondagens middag. Det har stått heimelaga pasta på ynskjelista ei stund. Det står på menyen i morgon. Kjøttsausen har eg gjort so å seie ferdig i kveld. Han tar 1,5 time å lage, so for å ikkje å få altfor sein middag i morgon har eg laga han ferdig i kveld, manglar berre litt krydder eg skal ha i i morgon. Då er det berre å kjappe seg i gong med pasta i morgon etter jobb. Skal prøve å legge ut oppskrifta i morgon, etter middag og køyring av ein palle med ved :))


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...