søndag 30. mars 2014

Gateau Marcel, sjokoladedraum ... :))

Sat og såg i nokre gamle blad her ein dag og kom over oppskrifta på ei sjokoladekake med namn Gateau Marcel. Hadde merka ho av for lenge sidan, med ho må prøvast. Såg litt på oppskrifta og tenkte med ein gong at her kan eg tilsette ein liten skvett Cognac. Eg drikk ikkje Cognac, men ein ørliten skvett Cognacsmak i lag med sjokolade er nydelig. Oppskrifta var ikkje supergod, det stod blant anna ingenting om storleik på kakeforma, men eg tenkte her er det berre å gjere eit forsøk. 

Mariann sin versjon av Gateau Marcel
350 g sjokolade (eg brukte 3 plater 70% kakao og 1/2 plate lys kokesjokolade)
350 g smør el. margarin
350 g sukker
2,3 dl eggeplommer (ca. 10 egg)
3 dl eggekviter
sukker og smør til forma

2 ts cognac til moussen (topplaget)
litt amarettokjeks til toppen (oppskrifta sa kakao)

 Eg brukte ei 22 cm form, men tenkjer eg tar ei 24 cm neste gong. Smør forma og strø den med sukker. Smør/margarin og sjokolade smeltast. Eggeplommer og 230 g av sukkeret piskast til luftig eggedosis. Pisk eggekvitene stive og tilsett resten av sukkeret og pisk det inn. Vend smør og sjokoladeblandinga inn i eggedosisen. Vend så forsiktig inn eggekvitene. Ta halvparten av røra i springforma og steik på 160 grader i 30-35 min., nede i omnen. Ho er ferdig når ho begynder å sprekke på toppen. Ta kaka ut av omnen, og avkjøl kaka på rist ein halvtime og set ho så i kjøleskåpet eller frysaren for å få den raskt avkjølt. La kaka vere i forma. Den fell saman og det skal ho gjere for å få plass til resten av moussen. Eg blanda 2 ts Cognac i moussen som skal vere på toppen og sette han i kjøleskåpet. Når kakebotnen er kald, har du på moussen. I staden for å sikte på eit lag med kakao knuste eg nokre amarettokjeks i blenderen og strødde på toppen. Set kaka til avkjøling nokre timar, helst natta over.


Kaka smakte fantastisk godt, men må nytast i små mengder, ho er mektig. Ho kan serverast åleine eller saman med litt is og bærsaus. Eg kan tenke meg at ferske, norske jorbær vil smake himmelsk saman med denne kaka!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...