søndag 16. februar 2014

søndagsmorgon og vinterferie :o))


Laga deiga til søndagens frukostbrød i går kveld. Ei flott heva brøddeig stod klar på kjøkenbenken i dag tidleg.

 Det ligg føre oss ei heil veke med vinterferie, kan ikkje hugse sist vi har hatt det. Koffertane er pakka og vi har ein heil søndag til å kose på oss før vi skal reise. Litt luksus må vi ha, so medan brødet heva og steikte, laga eg "frukostvafler". Når vi er på hytta lagar eg nesten alltid vafler til frukost på lørdag eller søndag morgon. I byrjinga laga eg vanlige søte vafler med kveitemjøl. Etter kvart har eg laga meg ei oppskrift eg tykkjer passar betre til frukost. Nesten uten sukker og med grovt mjøl. Litt sunnare med andre ord, men på ingen måte dårlegare. :o))

Mariann sine FRUKOSTVAFLER
2 egg
0,5 dl sukker
2 gode ts bakepulver
5 dl lettmjølk
ca. 3/4 boks lettrømme
1,5 dl kveitemjøl
5 dl fibramjøl (fullkornskveitemjøl)

Bland saman egg, sukker, lettrømme og bakepulver. Ha i lettmjølk og mjøl og visp til ei glatt røre. Eg brukar ikkje feitt i røra, men smør jarnet med litt olivenolje undervegs. Kjempegode vafler, og det vart ingen sure miner i heimen den gongen eg byrja å lage desse grove vaflene i staden for dei tradisjonelle. Vi synest dei er kjempegode med iskald rørt bringebærsylte på.
 

So då vart det ein fin søndagsfrukost med nybakt brød og vafler.

So har eg eit lite tips til søndagskaffien. ;o))

 Mormor Josefines vidunderlige kanelbrød, etter oppskrifta til Monica Csango. Oppskrifta står i kokeboka hennar, til å spise opp og ho ligg ute på bloggen hennar også. Ein festlig vri på gjærdeiga og artig å lage!

Slik såg resultatet mitt ut eine gongen eg laga det ...

... kjempegodt og saftig. Og det varer ikkje lenge, for dette får føter å gå på ... :))
Anbefalast! ;o)))

I bakaromnen står leirgryta mi full med gode grønsaker og hjortekjøt og det byrjar å lukte deilig. So etter ein god middag reiser vi til by'n og grytidleg i morgon set vi kursen for England og gledar oss til å besøke eldste guten vår som er i England på skule for tida.


Då skal eg gje meg for i dag ;))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...