onsdag 23. januar 2013

Strikking og baking... og ny klokke.


Her går livet sin vante gang, heldigvis får vi vel sei :) Har ikkje so mykje spennande å bidra med, men eg bloggar no om det vesle eg har.

I forrige innlegg viste eg bilete av nokre sokkar eg hadde begynt på. Dei er no ferdig og eg er godt i gang med eit par til husbonden. Dei eg er ferdig med er strikka i Karisma, dei eg held på med no er strikka i Sterk frå Du Store Alpakka. Det er eit sokkegarn og eg har aldri vore bort i eit so mjukt og godt sokkegarn. Det er godt å strikke med og vert ganske jamt og fint også. Har tenkt å bruke garnet til ei hue og litt diverse seinare for det var eit herleg garn.

Ser at fargane ikkje er heilt bra her, det er ein nydelig brunfarge, men det viser ikkje på bilete...

Elles so har eg baka litt som vanleg, har fått litt dilla på knekkebrød i det siste, det er enkelt og greit å lage og vert godt mottatt i heimen. Har sendt ei ladning inn til studenten vår i Bergen også :) Eg fant oppskrifta for ei stund sidan i skuffa mi og tenkte at no er det på tide å lage knekkebrød etter gamalt, hadde heilt gløymt kor gode dei er. Eg hadde rabla ned oppskrifta på eit ark, men det er nok ei kjent oppskrift som ligg ute på nettet. Her er den iallefall:

Bland alt det tørre i kjøkkenmaskina. Bland 1 ts honning ut i vatnet. Tøm det opp i kornblandinga og rør godt. Ta deiga og fordel den utover to steikebrett(med bakepapir på) slik at du fyller heile bretta. Set i omnen på 180 grader(eg brukar varmluft) i ca 10 min. Skjær dei opp i passe betar med eit pizzahjul og set tilbake i omnen og steik vidare i 30 min. Eg bytter om bretta etter 15 min. Når dei 30 minutta er gått tar du av bakepapiret og legg delane på to bakerister. Set dei innatt i omnen på 100 grader i 1 time. Også her bytter eg om på bretta etter ein halvtime. Sjå på dei undervegs og følg med. Slik får du harde og sprø knekkebrød. Her hjå oss står dei i ei skål eller brødkorg på bordet, og då minkar det jamt og trutt :o).

Og når vi fyrste har bakeånden lagar vi litt meir..

Elles so har eg tenkt lenge eg skulle kjøpe meg ei stor klokke til eine veggen i Tv-stova. Den vart jo oppussa i fjor vinter. Mandag var eg utom på HeidiBo, ho har hatt inne ein del fine klokkar som eg har sett på før. Eg tenkte at det er vel litt tidleg med nye varer no etter jul, men jammen hadde ho fleire flotte og tøffe klokker. Eg trur eg gjorde rette valet, eg er iallefall kjempefornøgd med ho.
 Her er nokre bilete frå Tv-stova. Eg lovde ifjor og kome med bilete når vi var ferdig med å pusse opp, men det trur eg har gått i gløymeboka. Her kjem difor nokre få bilete.

Det var det eg hadde for denne gong. Må strikke litt meir. Har lovt han mjuke, nye sokkar til helga :))
Ha ein fin kveld!

Mariann

2 kommentarer:

  1. Ååå de knekkebrødene så gode ut - skal prøve oppskriften :-) Kjekt du deler. Legg gjerne ut flere oppskrifter av all baksten du lager. Focciabrødet?
    HeidiBo er min favoritt butikk og må alltid innom en tur der når vi er i Førde.
    Kjempeflott klokke og passet helt perfekt i den flotte Tv-stuen. Du har god smak :-)

    Hilsen fra Marianne i Bergen

    PS. kjekt du blogger igjen :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott krok - og den klokka lyste HeidiBo, for en snopebutikk det er :D

    Du er litt av et driftig kåneemne, hehe. Fantastisk med alle de rettene dine og så flott at du deler med oss andre som må ha oppskrift for det meste... Skulle gjerne hatt litt av din kreative evne og smaksopplevelser på kjøkkenet. Takk! ^_^

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...