mandag 7. januar 2013


Hallo, her kjem eit livstegn i frå meg. Det er so sjeldan eg rotar meg til med nye innlegg at eg burde kanskje berre legge ned heile bloggen. Trur stadig eg skal forbetre meg, men da ser heller dårleg ut. Ser mange har laga flotte årskavalkadar over alt det flotte dei har laga ifjor. Det er imponerande og kjempekjekt å sjå kor mykje flott folk lagar! Eg kjem med ein oppsummering av hausten 2012.

Her i heimen kan ein trygt seie at hausten 2012 har stått i DEIGA og BRØDBAKINGAS tegn. :o)
Her kjem nokre bilete frå haustferien i oktober, omnen vart då testa både på baking og middagsmat. Vi lagde middag, kledde godt på oss og sat på uteplassen og koooosaaa oss... Det har vorte ein del pizzakveldar også, italiensk pizza sjølvsagt. På bilete under har vi laga heilstekt lambelår og stekte poteter og grønnsaker, det smakte nydelig.

Ein liten pause...

Omnen tar mellom 24 og 26 brød. Den har vore oppfylt mange gonger i haust. Det har ikkje vore problem å bli kvitt brøda heller ;o) Mange i familien, vener og naboar har ikkje takka nei til nystekte brød.

Det har vorte dårleg med handarbeid i haust... Eg har laga meg ein Dorte Skappelgensar, held på med eit par gensara til og so har eg strikka eit par halsar og sydd nokre mobiletui. Det som er ferdig vart gjeve vekk til jul og eg har gløymt å ta bilete. Her er nokre få bilete av nokre kort eg har laga.

Elles so vart da fort november og julebaksten skulle gjerast. Som de kanskje skjønar so er eg glad i å bake og lage mat.... so dei som er lei av mat anbefalar eg å avslutte her ;)

Vi har tradisjon for å lage julepølser saman med nokre vener av oss. Det er alltid koselig å treffast ein av fyrste søndagane i advent og lage julepølser og so avsluttar vi med ein julepølse middag.
Litt førjulskos på hytta og uteplassen vart det også tid til...

Må berre sei at eg er kjempefornøgd med bakebordet som mannen min lagde til, vi fekk eit gamalt bakebord, jippiiii, det var nesten dobbelt so stort. Det vart skura og vaska. Snikkaren i huset, delte det og lagde det perfekt til på uteplassen. Det kan slåast ned når det ikkje er i bruk. Og det er stort og godt og perfekt til å bruke til pizzabaking, det må nemleg gjerast på plassen.

 Inn i mellom alt dette greidde eg å melde meg på ei julemesse. Hadde bestemt meg for at det skulle eg ikkje i år, men når eg vart spurt om å vere med greidde eg ikkje å la vere. Fekk ikkje levert all verden, men litt blei da og selt blei da også, so det var jo veldig kjekt. Skal forberede meg betre til neste år.... kanskje...

 Pynta ein del toffifee øskjer også. Her kjem nokre smakebetar.



 Då nærma det seg jul og 22. desember har vi tradisjon på å ha "pakkebytedag" her hjå oss. Då er da "ståande" buffet med litt diverse godsaker på bordet. Litt salt og litt søtt og sjølvsagt gløgg og peparkaker. Det er veldig lite høgtidleg, men veldig koseleg. I år var det ca 35 innom, so då lyt ein sitte litt her og litt der.

So kunne jula begynde, det vil sei det er framleis litt matlagning igjen. Yngste mann i heimen er fødd 25.desember og då har vi stort familiekalas. I år vart det gryterettar, salat og brød. Mor mi laga ei gryte og eg laga ei gryte. Det går litt mat til ca. 30 personar! Etterpå var det kaker og kaffi til dessert. 2.juledag senka roen seg fullstendig i heimen. Då var det tid for å begynde å lese på nokre av bøkene som stod på ynskjelista mi og som eg var so heldig å få i julegåver.

Då skal eg gje meg, de er sikkert leie og dotte av lasse for lenge sidan.... Eg har aldri nyttårsforsett, men eg burde ha eit om oftare blogginnlegg viss eg fortsatt skal ha bloggen. Og eg har ikkje lyst til å gje meg heller for det er jo moro når eg berre set meg ned og set i gong.

Då ynskjer eg alle eit STRÅLANDE NYTT ÅR! og ein fin måndagskveld!

Mariann

2 kommentarer:

  1. Sååå mange fine bilder!!!!

    No skulle eg eigentleg vore i seng, men eg måtte jo berre få med meg heile innlegget, og eg datt ikkje av lasset nei! :)
    Mykje fine ting og ikkje minst mykje god mat, baksten din er berre fantastisk, supergode brød!!!!!!!! -og italiensk pizza frå Haukedalen er ikkje å kimse av! :)
    Utrolig fin "heading" du har laga deg! Den var berre sååå flott!
    Sankkast snart! ;)
    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Endelig :-) Så kjekt med et bloggeinnlegg fra deg igjen. Du har vært savnet - så please ikke tenk på å gi deg.
    Så masse flotte bilder og veldig kjekt å se og lese :-) Jeg falt heller ikke av lasset :-)

    Gleder meg allerede til neste blogge innlegg :-)
    Ha en fortsatt fin helg :-)

    Hilsen fra Marianne (halvt Sunnfjording) fra Bergen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...