tirsdag 15. januar 2013

Kos

Vi har nydeleg vêr for tida. Litt kaldt, men det er jo januar.. Har ikkje so mykje å fortelje om anna enn at eg kosar meg med mørke etterjulskveldar. Slappar av, trimmar litt, kosar meg med bøker, blad, strikking og matlaging. Masse levande lys og fyr i omnen, då har eg det bra.

I helga var vi ein tur til Bergen til studenten i familien. Han fekk ikkje med seg alt inn att etter jul og då tok vi like godt turen inn med resten og so fekk vi lufta oss litt.
 Det var nydelig vêr og vi rusla litt i by'n på lørdag. Vi var innom Pastasentral og kjøpte oss fersk pasta og so var vi innom Oliviers & Co. og spanderte på oss ein nydelig pastasaus med tomat og peanøtter. Eg elskar å gå innom sånne butikkar som Oliviers & Co. Kan verkeleg anbefalast dersom ein er interessert i mat. Tilbake i hybelleilegheita måtte vi sjølvsagt lage oss ein god Focaccia til kveldens middag. Og so bakte vi like godt eit par grovbrød når vi fyrst var i gong. Det er ein gamal hybelkomfyr, men bakaromnen fungerar utmerka.
Elles so vart da litt snoping til meg sjølv. Har to av dei andre bøkene til Manuela, so då måtte eg berre ha den siste. Nytt interiørblad til Jeanne d' Arc Living er jo kjekt å kike i og ei brødbakingsbok er jo ikkje å forakte. Juleboka til Jeanne d' Arc Living den kom i posten heime rett før vi for. So no kan eg kose meg i mange dagar... Elles so er det alltid kjekt med litt nytt garn. Har som nemnt før, eit par gensara liggande som eg ikkje er ferdig med, men eg hadde lyst på eit litt mindre arbeid. Difor kjøpte eg garn til eit par sokkar. Har laga nokre av desse før(http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=135&d_id=44&lang=no), men då med Ekstra Fine Merino, det er for dårleg til sokkegarn og kjøpte no Karisma og prøver det.

 So no kosar eg meg og gjer akkurat det eg har lyst til... so får husvask og klesvask takast ein annan dag ;o))

Skulle gjerne vore i Bergen i morgon, då har Eirik bursdag, men vi får ta igjen feiringa når han kjem heim om eit par veker. Då har eg bursdag so då slår vi to fluger i ein smekk og feirar i lag.
 Ha ei kooooooseleg veke!
Mariann

2 kommentarer:

  1. Fine bilder fra vakre Bergen!!! ;)
    Maten din ser no alltid fanntastisk ut,og veit at den smaker like godt :)
    Herlige bøker du har kjøpt deg, skjønner du koser deg med dei.....
    Såg utrolig fint ut med dei fargane på sokkane, gler meg til å sjå dei IRL!
    Snakkast i morgon! No er det på høg tid eg slår av pc'en....
    ;) ;) ;)

    SvarSlett
  2. Ojojoj! Hele familien i arbeid, fy søren - du & dine er jammen gode på snadder mat. Så herlig og kjekt å dele interesser for det. Nå hinter jeg til innlegget under her. Hjelp så mye godt, Mariann!

    Du er nå ellers utrolig kreativ og det går unna og i større mengder hos deg, he-he. Bortsett fra mye og god mat, så går pinnene dine fort. De sokkene har jeg på planen også, takk for tips om karisma... Kanskje jeg burde teste det også. Blader fulle av tips & inspirasjoner bare bonus, kos deg og nyt. Gleder meg til å se hva du bedriver fremover :)

    Kjekt med en Bergenstur og det blir jo vinn vinn å besøke sønn, nyte helg og bake og kose seg sammen. Herlige bilder!

    Gratulerer med vel overstått dag - og lykke til med feiringen sammen :)

    Ønsker deg ei herlig ny uke!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...