lørdag 15. januar 2011

GODT NYTTÅR ! betre seint enn aldri..

Jau då eg er her, men ikkje so flink til å lage innlegg. Har i dag rydda opp arbeidsrommet mitt(les bomberommet), det såg iallefall bomba ut etter all jobbing før jul. Masse papir,stoff, garn og boss. Har ikkje laga kort etter jul, men deilig å få rydda opp rommet, er no klar til litt "papirarbeid". Bestilte meg litt nye stempel og litt småtteri i går kveld og gledar meg til det dukkar opp. Har imidlertid ikkje lege på latsida. Er begynte å strikke på ein kjole til meg sjølv, om den vert ferdig nokon gong får tida vise. Har tenkt å lære meg photoshop og har surra ein del med da, då går timane fort..., men det er utruleg kjekt. Har planar om å kjøpe meg speilreflekskamera, men må spare litt fyrst. Vi har eit i huset som eg kan låne so da er ikkje synd på meg. Elles so har eg sydd ein kjole på bestilling denne veka. Har ein til som eg må begynde på, den skulle vore laga for lenge sidan... So her er nok å henge fingrane i. Håpar eg slepp influensa, var forkjøla i vekesvis før jul. Yngste sonen vår har vore sjuk neste heile veka og skikkeleg shabby med feber, hovudverk, sår hals og ikkje minst hoste. Er so fælt å høyre på, spesielt om nettene, betre å hoste sjølv enn å høyre på han. Har fått fatt i hostesaft hjå legen, håpar det skal hjelpe. Den andre sonen vår har vore i Brasil i to veker no og skal vere på veg heimover i kveld. Håpar heimturen går greitt slik at vi har han heime i morgonkveld. Han blir 19 år i morgon, men feiringa tar vi ein annan dag, reknar med han er sliten i morgon kveld når han kjem. Legg ut eit par bilete nokre vinkort, eit par "twistposar" og kjolen eg har sydd. Ha ein fortsatt fin laurdagskveld!

Her er eit par vinflasker med julehelsingar som vart gjevne vekk til gode naboar.


So kjem eit par gåveposar som også vart gjevne vekk til gode vener. Burde snart lære meg å ta bilete av posane utan twist i, men gløymer det stadig! Ser det først når eg skal bruke bileta og då er det forseint, då er posane forlengst ute av huset. Bileta er visst ikkje av topp kvalitet heller.





Og tilslutt kjolen eg sydde denne veka, den skulle vere bursdagspresang til ei jente på 11 år. Fekk nettopp bilete på mobilen av ei fornøgd frøken. Den passa fint og det var kjekt. Har sydd den i chenille og fleece, so har eg strikka krage og brot på armane. I hjerte har eg sydd på ein knapp frå Snella og Petronella, dei har utruleg masse kule knappar.



4 kommentarer:

  1. Som alltid masse kjempefint!!!!!
    Utrolig flotte vinkort og poser, og kjolen var berre nyyydelig! Reknar med ho vart fornøgd, ja!
    Dåkke må ha god bedring i heimen, og kjekt å få bursdagsbarnet heim att òg.
    Ha ein fortsatt fin helg! Sjåast på mandag.
    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Digger de twistposene dine, de er bare så lekre. Anita er ikke mindre god, så glad når hun viste meg på sist treff hvordan dere lager de.
    Nydelige vintager også, fremdeles imponert over malingen din. Kjolen var også kjempefin. Spesielt å få en kjole som det ikke finnes helt maken til, og sikkert like kjekt å få gi.

    Og du, godt nytt år til deg og!! :):)

    SvarSlett
  3. Her hva det mye flott å se .
    Du er jo virkelig kreativ med alt du gjør...
    Like spennende vær gang jeg går innom bloggen din for å se...
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Du er en virkelig kreativ og flink kortlager, jeg ble målløs da jeg sp deg på Norge Rundt og har vist innslaget av deg til mine gode kortvenninner. Den ligger jo på NRK-nettv enda:-) Vi lurer velig på hvor du har funnet den vinflaske-tagen... Og om du vil dele informasjon blir vi glade.

    Synes også kjolene du har lagd er helt nydelige:-) Jeg har lagt meg til som følger på bloggen din og gleder meg til nye innlegg:-)

    Med vennlig hilsen Eve

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...