søndag 29. mars 2009

Litt av helgas aktivitetar!

Hei, ja no er det lenge sidan eg har lagt ut noko. Driv med oppussing av eit par soverom og diverse.... I helga har eg berre slappa av og kosa meg med litt handarbeid. Har for det meste strikka på ein sommartunika/kjole som eg fekk garn til på torsdag. Måtte vente vel og lenge på garnet og då var det ekstra kjekt når eg fekk det på torsdag ettermiddag og har hatt fri fredag, lørdag og sundag! Elles so lagde eg eitt kort til å henge på vinflaske med "sjokoladelomme" som eg gav vekk til ein tidlegare kollega, gløymde sjølvsagt å ta bilete! I dag har eg sydd ein kjole og har for fyrste gong prøvd meg på eit "kakestykkje" det var moro, skal nok lage fleire av dei!



8 kommentarer:

  1. Så fine!
    Kjolen så deilig ut, er vel til deg sjølv denne gong!?
    Kaken blei kjempefin! Kjekke å lage.
    Men korleis du har fått tid til alt (sjølv om du hadde fri, heldiggris =) forstår eg ikkje, iallefall når du også har strikka!!
    Du er iherdig, og flink =)
    Vi har vore på Rørvikfjellet på skidag, og i tillegg har eg vore på skogstur, så har vore flink på den fronten....endå det vart seint i natt, så no er det senga..
    Snakkes i mrg =)

    SvarSlett
  2. Så flott kjole Mariann!! Den ser så myk og god ut:-) Og det kakestykket...lekkert.....er jo bare til å spise opp:-)
    Ha en fin uke.

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  3. Den kjolen så virkelig deilig ut. Men det er jammen ikke bare på symaskinen du er god. Kortene dine er kjempe lekre.(Var litt nedover siden din også, du er flink!!!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Åhhh så lekker kjole!!
    Og kaken så like lekker ut :)
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  5. Bare innom deg for å ønske deg ei riktig god helg Mariann:-)

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  6. Så flink du er Mariann!
    Den kjolen var lekker :) Og kakestykket ditt var kjempefint, kjekt å sjå litt forskjellige variantar!
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem, Lise

    SvarSlett
  7. Nydelig - både kjole og kakestykke! Du er utrolig kreativ Mariann, er helt imponert! ;)

    Vil få ønske deg & dine ei riktig god påske. Nyyyt den! Mange hilsener fra oss ut mot havet, hi-hi!!!

    SvarSlett
  8. Ønsker deg og dine en riktig god påske Mariann:-)

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...