mandag 24. januar 2011

Utfordring #109

Her er mitt bidrag til vekas utfordring frå Sukkersøtt. Utfordringa var lag eit prosjekt/kort som inneheld sjokolade. Eg har dekorert ein pose til å ha sjokolade oppi. Har etterkvart laga mange slike og dei passar akkurat til ein pose twist. Veldig kjekke å lage, blir ikkje lei av dei. Her har eg brukt eit koseleg stempel frå fairytale-serien til Magnolia. Papira er den nye nydelige serien til Maja design - fika. Heilt håplaust å ta bilete om kvelden no på denne årstida, er absolutt ikkje fornøgd med dei, men eg får dei ikkje betre, desverre..



5 kommentarer:

  1. Nyydelig! Kjempefint stempel og nydelig malt!
    Er akkurat kommet hjem fra danseforestilling, kjekt å se frøkna i sving :)
    Skal no se "koselig med peis" så det blir ikkje hobbyrommet på meg i dag ...
    Snakkes i morgen!
    ;)

    SvarSlett
  2. Nyderlige pynta pose igjen..
    Ja ,jeg har lurt på hva slags str på posene du bruker.
    Er alttids gøy å stikke innom bloggen for å se på nye kreative ting du lager:)
    Ha en fin dag.:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott pose du ha laget,herlig motiv!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  4. Veldig flott pose du har laget - har veldig sansen for disse. Flotte farger. Kjempefint :-)
    Klem fra Marianne fra Bergen

    SvarSlett
  5. Åh så nydelig! Kjempefint malt motiv og stilig med dråpene!
    Takk for at du deltar hos sukkersøtt :-)
    Klem, Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...