fredag 24. desember 2010

GOD JUL!

Heisan, her har det vore ei travel veke, so her kjem endelig innlegget med advendtskalendaren som eg trudde eg skulle få lagt ut i helga. Den er laga etter modell til Mariann.no. Eg såg den på bloggen hennar i fjor før jul og syntest den var fantastisk fin. So i år måtte eg prøve meg på ein. Den var veldig kjekk å lage, mykje arbeid med å feste pakkane inni slik at dei dett ned i riktig rekkefølge. Den er laga til ein av mine tanteungar, Maria på 12 år, ho er veldig flink og glad i å lage kort ho også, den er difor fylt med ting til scrapping. Vil elles ynskje alle ei FANTASTISK FIN JUL og eit STRÅLANDE nytt scrapping år! Og ikkje minst TUSEN TAKK for alle koselege henvendelsar etter at eg var på Norge Rundt forrige fredag!










5 kommentarer:

  1. Kjempelekker kalender!!
    Så flott pyntet med herlige Tilda motiv,dessuten nydelig fargelagt:)
    Da jeg så innslaget med deg,kom jeg på at det var utrolig lenge siden jeg hadde laget gaveposer.Men de er jo så morsomme å lage,og veldig hyggelig å gi bort..♥ ble veldig inspirert av deg, så Tusen takk :))

    Ønsker deg og dine en koselig julefeiring med alt som måtte høre julen til!
    Klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  2. Digga den, tuuusen takk! <3

    SvarSlett
  3. Heeeeeiii!!!
    Der var kalenderen ja, den er bare uuuuutroooolig flott!!!!! Og enda finere IRL!!!
    Kjekt å se aktivitet på bloggen din igjen ;)
    Ha en fortsatt herlig jul, så snakkes vi snart!!!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  4. Nydeleg kalender Mariann! Vil tru det ligger nokre arbeidstimar bak den ja... Den vart kjempelekker :)
    Kjekt å sjå deg på Norge Rundt, fekk ikkje sett det på tv, men Anita var så grei å sende rundt ein link ;) Var eit koseleg arbeidsrom du har, skjønnar godt du likar å tilbringe tid der ;)

    Ville ønske deg ei fortsatt god jul og eit godt nytt år! Håpar du har hatt ei triveleg julefeiring med familien :)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Aldeles nydelig kalender. Jeg såg på denne i fjor selv, men fant ut at det ble litt vel mye jobb dette ja :) Men det er j outrolig herlig å se at andre hiver seg rundt - kanskje orker jeg til neste år?

    Såg deg på Norge Rundt - kjekt å se deg i aksjon :)

    Ønsker deg et godt og kreativt 2011 :)
    Hilsen Janne-Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...