torsdag 3. februar 2011

Heldige meg!

Fekk ein kjempeflott og koselige bursdagpresang i går av min gode kollega og stempelvenn Anita. Ein nydelig pynta papirpose med to flotte Magnoliastempel og ein pose små sjokoladar pynta med ord om vennskap. Den er so fin at eg veit ikkje om eg kan opne den, men stempla er eg på veg til å stemple opp og male no. Gledar meg :) Kameraet vårt var utlada so eg har lånt eit av dei flotte bileta til Anita. Går du innom bloggen hennar finn du fleire bilete av herligheita!!

1 kommentar:

  1. Først må jeg si Gratulere med vel overstått dag.
    Ja dette var utrolig flott gave du har fått...
    Kan godt forstå at du ikke har lyst å åpne dette.
    Ha en fin kveld av det lille som er igjen:)

    Klem
    Lill Anita

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...