søndag 8. mars 2009

Stempeltreff

Hadde gleda meg veldig til stempeltreff i går og eg vart ikkje skuffa. Hadde nokre fantastisk koselege timar i lag med like fantastiske stempeldamer!! Var supermoro å sitte i lag med andre og utveksle idear og tankar og sjå alt det fine de laga. Håpar ikkje det vert altfor lenge til neste gong, eg gledar meg alt:) Og ein ekstra takk til Anita som skaffa so flotte lokaler og som "orga" og styrte på i forkant. Du er super!! Her kjem litt bilder. Eg laga eit posekort og eit vanleg kort.( skal ha namnet til den som får det i den tomme ruta) Var litt i vårstemning! Brukte av dei fantastiske papira til Maya design og stempel frå Sarah Kay, Kreativ Hobby og for ikkje å gløyme Norsk Stempelblad sine herlege stempel.






Som de ser var vi konsentrert og jobba heile tida, lite døtid!! He-he! Her ser de
Eli Kristin, Rita, Jorunn og Lise.


Her er Eli Kristin og Rita.


Eit lurt smil frå Jorunn.


Anita rimelig fornøgd med premien sin!


Astrid ser også ut til å ha vunne noko fint.

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for fine ord, Mariann!! Men du skal jo ha en større takk for den gode maten du(som vanlig)serverte! Du vet meg og matlaging....er så glad for at du tok på deg å ordne det! Då senket EG skuldrene...=)
    Og selvfølgelig, TAKK for en super kveld!!!!
    Det var utrolig koselig! Sånn som eg koste meg, skal leve lenge på denne herlig, positive og kreative energien som befant seg rundt oss i går!
    Dette gjentar vi! =)
    Produksjonen din var bare kjempefin!!! Og litt vår kan vi tåle;)
    Ha en herlig kveld, snakkes i morgen!
    Klem ;)

    SvarSlett
  2. PS! Tror eg må slutte å smile så breitt, ser jo litt små-sprø ut....!
    ;)

    SvarSlett
  3. Hei Mariann!

    Takk for i går!! Kjempetrivelig å treffe deg og håper vi kan gjenta det:-)
    Tusen takk for den gode maten du laget til oss:-) Du er en kunstner på mange områder du og ikke bare en "scrappebærte";-)
    Er full av beundring for det nydelige resultatet av fargeleggingen din!! Gjett hvem som skal teste ut distress`en sin....flirer..
    Øvelse gjør mester så jeg får bare stå på og prøve meg frem.
    I morgen skal jeg på HappyHobby og kjøpe meg poser. Ble så innspirert av de nydelige posekortene dine:-))
    Ha en fin kveld....

    Klem

    I dag har jeg laget meg en blogg

    SvarSlett
  4. Så nydlige kort du har laget... Kjempehærlige farger og nydlig farge på motivet..
    Så koslig det så ut på stempeltreffet deres! Morsomt å være kreativ sammen med andre:-)

    SvarSlett
  5. Det kortet vart bare fantastisk nydeligt!! (ja, posen også altså ;))

    SvarSlett
  6. Hei Mariann
    Er på en liten "snokerunde";-)...og legger igjen en liten hilsen med ønske om god helg til deg!
    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  7. wowww Mariann,what a beautiful cards and creations,l love them all.

    have a nice weekend.
    hugs Riet.x

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...