tirsdag 17. mars 2009

StampARTic si 10 stempel utfordring.

Det fyrste eg tenkte når eg såg denne utfordringa til StampARTic var at dette er ikkje mulig, iallefall ikkje for meg! (På framsida skal det brukast minst 10 ulike stempel.) Men so fekk eg ikkje fred og tenkte at eg kan no prøve og her er mitt bidrag. Har laga bakgrunnen sjølv med eit gamalt tekststempel, hjerte frå Heide Svapp som eg har embossa, bord frå Stempelglede og hjørnebord frå Stempelglede. Jenta er Gorjuss girl. Svirlen er Magnolia og eit lite sommarfuglstempel frå Magnolia. På retroblomstrane har eg stempla fyrst med Stempelglede sitt blomsterstempel og deretter trykt dei ut. Tekststempelet er Kreativ Hobby sitt, til slutt har eg brukt "flekkstempelet" til Stempelglede her og der. Det skulle bli 10 ulike stempel! Puuh!

8 kommentarer:

  1. WOW!!!!!
    HERLIGHET så fine de ble begge utfordringene dine! Er stor-imponert!!!!!
    Og alt du har fått gjort idag, håper du har hatt en fin fridag! (det ser sånn ut!!! =)
    Driver å lager til prototype til kort til kurset i morgen.... så vi sees da!
    Klem

    SvarSlett
  2. Åååh, så fint det ble :)

    SvarSlett
  3. Åååå herregud så flott kort!!! Nydelige farger og lekkert design!!! 10 stempler var visst ikkje noko utfordring for deg!! Lekkert!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  4. Takk for en koselig og innspirerende kurskveld Mariann!! Hadde det ikke vært for at jeg sitter å lager bestillte innvitasjonskort for øyeblikket; ja så hadde jeg sittet og malt nå.....
    Kan nesten ikke vente på å komme igang med å øve videre på fargeleggingen med distress for det var virkelig kjekt!!

    Dette kortet falt jeg for da jeg så det irl i går på kurset for første gang:-)
    Likte så godt alle detaljene ved det, og selv om det er brukt 10 (!!) stempler på fremsiden; så fremstår den likevel for meg som rolig og harmonisk i farger og design:-) Nydelig!
    Ha en fin e.m/kveld!

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  5. Sannerligen ljuvligt!!!
    Ser att du provat lite av min teknik:). Jättekul att se!
    Tack för att du deltar!
    KRam SasSa

    SvarSlett
  6. Dette kortet er bare nydeligt Mariann!
    Liker kjempegodt fargene :)

    SvarSlett
  7. Hei Mariann:-)

    Bare innom deg med en liten hilsen og ønsker deg en riktig god helg!

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  8. what a beautiful card.

    hugs Riet.x

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...