tirsdag 17. februar 2009

Friday Sketchers nr. 39

Endelig har eg fått tida til å lage noko nytt! Har hatt det travelt. Har forskjellige prosjekt på gong, dei kjem nok på bloggen etterkvart. Måtte berre lage eit kort etter den fine skissa som var på bloggen til Friday Sketchers. Har brukt dei kjempeflotte papira til Maya design, stempel frå Norsk Stempelblad og Sarah Kay. Tekststempel frå Kreativ Hobby og Norsk Stempelblad. Har laga blomsterbord med Fiskars borderpunch og blomstrane er laga med retropuncharane mine. Svirlen frå Magnolia og litt glitter og bling blei det også. Effekten av glitteret ser ikkje so fint ut på bilde ser eg, men eg fekk det ikkje betre.


7 kommentarer:

  1. Så nydelig det kortet ditt var, hærlig stempel og vakkert dekorert.

    Ha en flott hobbydag.

    SvarSlett
  2. Kjempenydeligt! Brunt og rosa er bare så fint i lag :)

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint!!!! Det Sarah Kay stempelet er bare såååå fint! Og så fint malt!!
    Snakkes i morgen =)
    Klem, Anita

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Så fantastisk nydelig kort, Mariann! Lekkert pyntet og nydelig fargelagt!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  6. Hei Mariann og takk for sist. Vi hadde ei kjempekoselig helg i lag med dokke. Dette kortet var berre heilt fantastisk nydelig.
    Klem Sølvi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...