tirsdag 24. februar 2009

GRATULERER MED DAGEN, MARIA!


Eg er so heldig å vere tante til ei søt jente som heiter Maria. Ho blir 11 år i dag og ho likar også å lage kort. Eg vart inspirert av dørskiltet som stod i siste Ett Trykk, og tenkte at eit slikt må eg lage til Maria til bursdagen. Har laga litt forskjellige tekstar som eg har bunde saman med Bind-it-all maskina mi. Syner tre av dei her. Har pynta med retroblomster, glitter og Sarah Kay stempel. Vi gler oss til å feire dagen din på søndag og det kjem nok noko meir som er innpakka då!










7 kommentarer:

  1. Heldige Maria!!!!
    Kjempefin! Og så utrolig fint innpakket og!!! Det er bare såååååå gjennomført med deg!!

    SvarSlett
  2. Det var kjempeflott Mariann, som alt anna du lagar. Eg er mektig imponert :-)Maria er kjempeheldig.

    Gledar oss til helga.

    Sølvi

    SvarSlett
  3. Vi og gler oss, det er lenge sidan sist, ta med badekle dei som har lyst, da skal bli deilig og sige ned i badestampen og slappe av :-)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ så stiligt!!! Herllige farger og så lekkert fargelagt!
    Dette faller garantert i smak hos en ung kortmaker!!

    Gleder meg til treffet no!!!

    klem,
    jorunn

    SvarSlett
  5. åå, den var kjempesøt!!
    Linda

    SvarSlett
  6. Tusen Takk Mariann Har Hengt Den Opp:)
    Klem Maria

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...