mandag 14. februar 2011

HEKLA TEPPE OG SNØ, SNØ, SNØ!

Halloen! Har ikkje fått tida til å lage kort siste veka. Har bestemt meg for å gjere ferdig teppe som eg begynte på i fjor haust. Er no nesten i mål, har berre to omgongar att rundt teppe. Gledar meg til å bruke det. Har hatt det på meg når eg sat og sydde det i sammen og det er tungt, heitt og deilig :) Har hekla det i Eskimo so det er ikkje eit billeg teppe akkurat! Elles var vi oppom på hytta vår i går og der er det då litt snø kan ein seie. Her kjem eit bilete av teppe og litt "snøbilete".


Her i Førde er det nesten ikkje snø att, men i Haukedalen ca. 40 min. å køyre frå Førde er det rikeleg med snø!!
Her er vi på veg inn til hytta, slik ser den ut ved inngangspartiet.

Og her er ved sida av inngangspartiet.

Her eit bilete av uteplassen vi held på å lage, dette er tatt i fjor haust.....

og slik såg det ut i går. Snøen ligg no med 2,05 på flat mark.... so eg står i høgde med der taket begynder.

Slik ser det ut inn i hytta, lite utsikt igjen med andre ord!

Og ganske mørkt. vi må nok måke vekk litt frå vindauga i vinterferien.

Det er sjelden eg må gå i motabakke når eg går ut av hyttedøra :) No er det nett som det var i gamle dagar når eg voks opp her seier mannen min!

4 kommentarer:

  1. Nyyydelig teppe!! Gleder meg til å se det IRL!
    Blir nok varmt og deilig og slenge over seg i sofakroken det der..... :)
    Artig å se bildene dine fra hytta! Helt utrolig med all den snøen. Her skinner sola på meg no, deilig, men det er nok en stund til våren her også endå........
    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Rålekkert teppe i nydelige farger:-))
    Ser ut som om dere får litt å gjøre med snømåking i vinterferien ja!! - flott hytte!!

    SvarSlett
  3. Knall fint teppe!! Dette blir jeg nokk nødt til å prøve selv! :)
    Titter innom bloggen din nå å da ,og blir inspirert gang på gang! Du er knall flink!! :)

    SvarSlett
  4. Knallfint teppe. Kan jeg få spørre hvilken oppskrift du har brukt?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...