søndag 14. november 2010

JULEMESSE

Hei! Lovte å komme med litt bilete frå julemessa som eg og Anita var på forrige helg. Vi hadde litt diverse med oss. Det var masse pynta sjokolade, lys med pynt, huer, julestrømper, kjolar, heimelaga såpe som Anita hadde laga, kjem ikkje på meir i farten. Det er veldig kjekt å vere to i lag, for jammen skal det litt produksjon til for å få ein bra stand. Her er nokre bilete frå standen vår og litt nærbilete av noko av det eg har laga.

Her er bilete frå messa, eg på fyrste bilete og Anita på neste bilete, i full gong med å sjekke at vi har kontroll på kva vi hadde med oss, nederste bilete er nokre av posane eg laga og fylte med twist.


Her nokre av julestrømpane eg har laga. Eg laga 15 forskjellige og det var veldig kjekt å lage dei. Ikkje to var like, kan ikkje fordra å lage mange ting like.

Til sist ser de ein av kjolane eg har sydd. Denne selde eg, har nokre barnekjolar og eit par små damekjolar att som eg tenkte å legge ut på bloggen for sal ein kveld seinare.


2 kommentarer:

  1. Hej! Det här är så fint blog! Jag ska återkomma i någon dag. :)
    God jul!

    SvarSlett
  2. Jeg så deg akkurat på Norge Rundt og syns du lagde så utrolig fine ting så jeg måtte øyeblikkelig finne deg i blogg-verdenen. Her inne har jeg bare bekreftet det jeg så; du har en fantastisk stil og lager utrolig flotte kort og andre papir ting. I tillegg er kjolene dine råtøffe!
    Jeg gleder meg til å bruke tid og titte bakover i bloggen din, og følge den fremover.
    Ha en strålende god jul.
    Cecilia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...