torsdag 11. november 2010

BURSDAGSKORT

Heisan, no er det ei evigheit sidan eg har lagt noko ut på bloggen. Eg har produsert og produserer stadig diverse ting og tang, men har ikkje surra meg til å legge det ut på bloggen. I dag har eg eit bilete av eit "bursdagskort" eg laga til mannen min som hadde bursdag i går.(Eg ser at bilde kunne vore betre.) Det er ei øskje med sjokolade som dei har på Ikea, dei er kjempefine og eg må få tak i nokre fleire. Kjøpte berre tre sist eg var i Bergen. Eg har jobba ganske hardt i det siste med ting for sal på julemessa som eg og Anita var på i Viksdalen forrige helg. Vi skal også vere med på messe i Førde denne lørdagen. Eg har ein del bilete frå messa og ting eg har produsert, dei skal eg prøve å få lagt ut i løpet av helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...