fredag 23. januar 2009

Takk for utmerkingane!




Vil berre sei tusen takk for fine utmerkingar som eg har fått av Grethe og Gro. Veldig kjekt å få når eg ikkje har hatt blogg meir enn ei lita veke! Sender den tilbake til Grethe og Gro og takkar for at de er inne og ser og legg igjen fine kommentarar på bloggen min.


The award is called 'The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award.


The rules are:


1. Link to the person who gave you the award


2. Nominate 7 more persons


3. Link the nominees and let them know about this award


4. Post the award on your blog



Sender desse utmerkingane vidare til :
Anita
Jorunn
Kristine
Banglamarie
Bibbi's


2 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk for det!
    Her slites en mellom tv'n og hobbykroken.....
    Fant meg noen ark på bok & papir eg og idag, så må no se litt på de.... =)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  2. Ja det trur eg nok, tenkte eg skulle prøve meg den utfordringa i morgon. Ser føre meg noko med dei grøne arka eg kjøpte på interbok, vi får sjå.....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...