torsdag 29. januar 2009

Sukkersøtt utfordring # 25 skisse# 7

Er litt seint ute, har hatt det travelt denne veka, men må prøve meg på utfordringa til Sukkersøtt som var å lage lage kort etter skisse og dekorere alle fire sidene. Har nesten aldri laga kort etter skisse, so eg har vel brukt den ganske slavisk, men det er moro so det kjem eg nok til prøve meg meir på. Skal i bursdag til ei lita frøken på laurdag og lagde difor kort til ho ut av utfordringa. Mønsterpapira veit eg ikkje kva heiter, har brukt stempel frå Stampavie, Sarah Kay, tekstar frå Norsk Stempelblad og Kreativ Hobby, svirlane er Magnolia, blomstrane er retropunchara, ballongane quikcuts, og hjerteborda er laga med Fiskars borderpunch.







7 kommentarer:

  1. Kjempefint!!!!!!!!
    - og gratulerer så mye med seieren hos StampARTic!!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  2. Steikje meg du er flink altså. Måtte berre legge att ein kommentar sidan du er frå førde. Eg er frå viksdalen og laga meg blogg i går, og er med på mi første utfordring, berre for moro. Trur du må holde eit kurs i fargelegging eller distress maling er det vel...:)

    SvarSlett
  3. Fy för tusan vilket stiligt kort!

    SvarSlett
  4. Nyydelig kort på alle 4 sider!
    Lekre farger og nydelig malt!!
    Klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  5. Nyyydelig kort i herlig grønnfarge!!
    Lerke detaljer og nydelig fargelagt!!!

    Ha ei kreativ og god helg!!

    Klem
    Jorunn

    SvarSlett
  6. Det var et nyyydelig kort!!

    SvarSlett
  7. Åhhhh, så nydelig kort, flott på alle sider. Sara Kay stemplene er skjønne.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...