søndag 29. januar 2012

Frihelg og bursdagsfeiring

måtte berre starte med eit par bilete av tulipanar, dei er fantastiske flotte.


Har hatt frihelg og det er deilig. Laurdag hadde vi bursdagsfeiring i heimen. Eldste "barnet" i huset vart 20 år 16. januar og mor i huset fyller år 2. februar. Sidan eldste mann var heime i helga tok vi like godt og slo to fluger i ein smekk og feira begge sine bursdagar. Vi plar vere ca. 30 på slike dagar, men influensa og omgangssykje herjar so vi vart berre 18... Det var invitert til litt salt og litt søtt. På menyen stod steikt ris og pølse og pommes frites og litt diverse kaker og bollar.



må berre ha med eit tulipanbilete til.... :)

Elles so har eg gjort ferdig hua med refleks, eit par sokkar til, har no strikka fire slik og er fornøgd for ei stund. Skal no fortsette på gensaren eg begynte på i haust, skulle liksom vere eit prosjekt innimellom når eg ikkje veit heilt kva eg har lyst til å gjere på av andre ting. Litt skummelt, fare for at den aldri blir ferdig.


og til slutt ein liten kikk på søndagsprosjektet til meg og husbonden. Kanskje litt dårleg bildekvalitet, tatt med mobil, uten blitz og i litt dårleg lys. Men som de ser, her var konsentrasjonen på topp :)

Ynskjer alle ei fin og kreativ veke!! :)

Klem
Mariann

2 kommentarer:

  1. ....åh, mange fine bilder og gode kaker!!!!! Sokkene og luen blei bare så bra! Skal sei du er driftig, no er eg spent på prosjektet du er i gang med!!!!!
    Snakkes i morgen ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått dag til både deg og eldste sønn. Kjekt å samle storfamilien til feiring. Ser ut til at det var mye godt som ble servert ;)

    Nydelige sokker - artig vri på de vante labbane som vi alle trenger. Hvorfor ikke gjøre litt mer ut av det? Må legge den på "to do-lista" i topplokket, he-he. Begynner å bli lang etter hvert, hihi! Flott lue også - hvordan har du strikket der? Ikke vrang og rett vel? Så litt fancy ut :D

    Du får kose deg med snekring mellomg spøt og bakst og alt det andre du finner på, Mariann! Fin onsdag videre til deg. Blir tur og spøt på meg i dag, kanskje må det lages kort også. Sånn går dagene :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...