lørdag 3. mars 2012

Tidleg vår eller.....

blir vi grundig lurt? Mars er ein lunefull månad, det kan sjå ut som våren kjem ein dag og so kan det vere full vinter neste dag. Allt regnet og mildvêret forrige helg og denne veka har fått oss i vårstemning her på vestlandet. Og i dag har vi hatt ein nydelig dag med blå himmel og sol. Onsdag var her opp i 10 varmegrader, men dagen i dag gav litt kuldegrader igjen. Har lite å skrive heim om denne veka, det har vore ei veke med lite kreativitet, veka har gått med til arbeid som vanleg, litt trimturar og ikkje minst vasking. Vaska både onsdag- og torsdagkvelden slik at eg skulle sleppe i helga. Godt å sleppe når ein har jobbehelg. Dvs. har tenkt å vaske vindu ute på søndag, har ikkje vaska dei etter alt saltet og skiten som Dagmar la att. Vil berre inn og ynskje alle ei god helg og legg igjen litt turbilder.

Tysdag ettermiddag var det skodde, yr og mildvêr, vatnet fossa ned etter fjellsida. Våren var tydeleg i armarsj. I ettermiddag var det blå himmel, kaldare, men nydelig.

Vårfølelse.....

Null utsikt, skodda låg tjukk, men ein kunne verkeleg føle at våren er i emning.


Naturen har mange flotte kunstverk, her kjem eit par som dukka opp på vegen.


Arbeidarane hadde tatt helg, måtte berre snu skiltet og sjå kva som stod på det ;o)

Utsikta blir flottare for kvar meter ein kjem opp etter fjellsida.



No er det leggetid for dei som skal på jobb i morgon!
Ha ei herlig helg og NYT den!

Mariann

2 kommentarer:

  1. Fine bilder!!! Kjekt å sjå, de er jammen flinke som karrer dåkke oppover! Flott utsikt er det i allefall, eg må nok prøve meg en gang, men eg trur eg skal vente til dekket blir betre, hatar å gå i så steinet og ekkelt underlag... (og holder meg i allefall unna sprengingsarbeidet... :)
    Vi var på ski på Nordheia-siden i dag, fekk testa skifellene mine for fyrste gong! Det var jo ein genial oppfinning! :)))he-he var no på tide å finne det ut.....
    Ha ein fin laurdagskveld!
    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Sprekt folk som tar turen ut i gråværet! :) Rart med det, alltid verre å se ut på uværet inne fra sofakroken enn faktisk å være ute i det :D

    Jeg må hente opp gjeipen min litt. Har kost meg på bloggen din Mariann og oppdatert meg på alt du har rukket over siden sist. Nydelige bilder, hyttetur, flere kort- og handarbeidsprosjekt og den nydelige maten din! :) Skjønner ikke at du rekker over alt og det hele er presentert så lekkert. Flinke du!

    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg den siste tiden. Har fått blogget litt, men det har gått slag i slag med aktiviteter og avtaler, syke barn+++ Piratbursdagen med forberedelser var kjempekjekt selv om det var mye å gjøre. Liker det, så da er det bare moro... selv om det er lov å nyte go'stolen litt ekstra etterpå, thi-hi!

    Prøver å være kreativ mellom slagene og nå satser jeg på å få besøkt og kommentert litt hos kjente og kjære innen bloggerverdenen.

    Ha en fin torsdag videre!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...