lørdag 18. desember 2010

Norge Rundt

Heisan! Eg var på Norge Rundt i går kveld:) Artig å få vere med. Viss de har lyst til å sjå det er det berre å gå inn på nrk.no nett-tv og søke opp Norge Rundt. Elles tusen takk til alle fine tilbakemeldingar eg har fått i går og i dag. Hadde tenkt å lage eit innlegg med diverse bilete, men dei ligg på minnebrikka som son min har med seg på tur i helga, håpar å få til eit innlegg i morgon kveld med blant anna ein adventskalendar eg har laga. Her eit bilete av ein pose eg har laga. Den ser visst litt rar ut, den burde vore tatt bilde av uten å vere full av twist.

6 kommentarer:

  1. Det var et veldig fint og koselig innslag på Norge Rundt. Takk for det! Utrolig mye fint du har laget. Har linka deg i bloggen min. :)

    SvarSlett
  2. Ble veldig inspiret etter at du var på Norge Rundt.
    Her var utrolig mye flott som du har laget.
    Har nå linket deg til min blogg:)

    SvarSlett
  3. Der var bloggen din ja, da får jeg hilse til deg selv her:
    Gratulerer med flott innslag på NR. Så det ikke selv på fredagen, men søsteren min hadde sett og tipset meg. Så den som sto opp tidlig lørdag for å få med reprisen, det var meg.
    Supert innslag, og du lager jo såå utrolig mye flott!! Ikke at jeg ikke visste det fra før, men kjekt å se alt det forskjellige du tryller frem.
    Ble også sittende og studere rommet ditt, hvordan det var innredet og alt du hadde der. Du har jammen et koselig scrapperom, det må jeg si. Likte veldig godt plata på veggen der du henger opp stempler.
    Flott omtale av en koselig hobby, og en dyktig scrapper!
    Fortsatt god advent, så snakkes vi i 2011.

    SvarSlett
  4. Heisann Mariann!
    Så spennende innslag i Norge Rundt,virkelig morro:)) Fikk sms av begge søstrene mine om innslaget på fredag,så da var jeg ikke sen om å se på!! Har tatt en titt i bloggen din og må si du lager utrolig mye fint, og kjolene dine var veldig stilige ♥ Legger meg til som følger,og vil også ha deg med i blogglista mi.. :)) har lyst til å se mere av det flotte du lager!!

    Ha en fin 4.søndag i advent!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  5. Veldig moro å se innslaget på Norge rundt. Og jammen hadde du laget utrolig mye flott!
    Legger deg til på blogglista mi, og håper du synes det er greit :)

    SvarSlett
  6. Hei.
    Ble veldig fasinert over innslaget på NR. Så flink du er og så flott hobbyrom du har. Jeg er også en ivrig kortlager og lager masse sjokolade, telyskort mm. Synes de posene til twist var veldig fine. Har du mal på de? Hvilke poser og størrelse er det på de?

    Mvh
    Marianne fra Bergen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...